dinsdag 21 januari 2014

Nieuwsbrief Januari 2014


De Hobbykamer

 Nieuwsbrief Januari 2014

 

 

Er gaan heel wat verhalen in het rond maar alleen het volgende verhaal klopt.

Ik heb besloten(wat niet gemakkelijk was) om te stoppen met de winkel aan de Zuidsingel.

Mijn gezondheid laat het niet toe dat ik nog weer voor 5 jaar ga huren en ik wordt oma, dus daar wil ik ook van gaan genieten!

 

Op 1 juli loopt mijn huurcontract af en is het dus definitief einde van “De Hobbykamer”.

 

Maar…

 

Ik ga nog 2 of 3 dagen open aan de Noordsingel 48 (met een nieuwe naam) met de Annie Sloan Chalkpaint (www.anniesloan.com) en de wol/ katoen gaat mee en er zal wat klein brocante aan toegevoegd worden. Ook zullen deze producten via de webwinkel te koop zijn!

 

De cursussen beginnen weer in September, ik moet daar nu helaas even mee stoppen i.v.m.  een ernstig overbelaste arm.

 

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor de situatie.

 

Vanaf nu heb ik 10% tot 50% korting op alle hobbyartikelen.

 

 

 

Groetjes Cocky.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten